قیمت 35,000,000 ریال

اشتراک :
1دیدگاه 460 بازدید

این دوره به کمک انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه خوارزمی و برخی از انجمن‌های همکار این دانشگاه، در حال برگزاری است:

دورۀ بررسی تخصصی کتابخانه‌های  matplotlib(جهت مصور سازی)، numpy و pandas (جهت انجام محاسبات عددی) و sympy (جهت حل معادلات دیفرانسیل) در پایتون در 60 ساعت، برگزار می‌گردد. شرکت در این دوره، نیاز به آشنایی اولیه به زبان برنامه‌نویسی پایتون دارد، اما مرور ابتدایی پایتون در ابتدای این دوره، صورت می‌گیرد (توصیه می‌شود که در صورتی‌که تمایل دارید پیش از ثبت‌نام در این دوره پایتون را فرا بگیرید یا نسبت به پایتون آشناییت ندارید، در دورۀ مبانی زبان برنامه‌نویسی پایتون ویژۀ مهندسان عمران که در ۷۰ ساعت و در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده بود، ثبت نام کرده و در ابتدا، این دوره را تهیه و مشاهده بفرمایید).

در این دوره، تمامی جزئیات مربوط به کتابخانه‌های ذکر شده، مورد بررسی قرار می‌گیرند و مثال‌های متعددی در حین برگزاری، مطرح می‌شوند. همچنین تمرینات زیادی جهت انجام در اختیار افراد قرار گرفته تا به نحو مطلوبی از این دوره، بهره‌مند شوند.

تمامی جلسات این دوره، ضبط می‌شود و در حین برگزاری دوره در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار می‌گیرد. شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت مجازی در بستر آنلاین دانشگاه خوارزمی در جلسات شرکت نمایند و در پایان برگزاری دوره نیز از طرف انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه خوارزمی، گواهی (Certificate) خود را اخذ کنند. این دوره از جمعه 11 خردادماه ۱۴۰۳ شروع شده است.

جهت رفع اشکال، هماهنگی و انتشار ویدیوی جلسات، گروهی در نرم‌افزار تلگرام تشکیل شده است و ثبت‌نام کنندگان می‌توانند سؤالات خود را در چهارچوب دوره در همین گروه مطرح نمایند.

در صورت تمایل به ثبت‌نام در این دوره می‌توانید از طریق شمارۀ حساب زیر، اقدام به ثبت‌نام در دوره نمایید:

6037

9974

7985

3039

بانک ملی، علیرضا مقدم نژاد

لطفاً پس از واریز وجه، نام، نام خانوادگی، شمارۀ تماس و رسید واریزی خود را در تلگرام به شمارۀ زیر ارسال نمایید.

علیرضا مقدم‌نژاد (09029206682)

نمونه‌هایی از جلسات دورۀ دوره بررسی تخصصی کتابخانه‌های matplotlib (جهت مصورسازی)، numpy و pandas (جهت انجام محاسبات عددی) و sympy (جهت حل معادلات دیفرانسیل) در پایتون:

نمونۀ شمارۀ 1دانلود
نمونۀ شمارۀ 2دانلود
زبان: فارسی
60 ساعت
بررسی تخصصی کتابخانه‌های matplotlib (جهت مصورسازی)، numpy و pandas (جهت انجام محاسبات عددی) و sympy (جهت حل معادلات دیفرانسیل) در پایتون
متوسط تا پیشرفته
سرتیفیکیت رسمی از انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه خوارزمی

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 1 رای
35,000,000 ریال
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای دوره بررسی تخصصی کتابخانه‌های matplotlib (جهت مصورسازی)، numpy و pandas (جهت انجام محاسبات عددی) و sympy (جهت حل معادلات دیفرانسیل) در پایتون

  1. علی رضایی

    خسته نباشید مهندس مقدم نژاد عزیز دوره بسیار خوب بود خصوصا بخش مربوط به numpy و pandas بسیار کاربردی بود و جذاب

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره مدرس
علیرضا مقدم نژاد
علیرضا مقدم نژاد

- فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی زلزله از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. - دستیار آموزشی درس اصول مهندسی زلزله در مقطع کارشناسی و دروس دینامیک سازه‌ها، بهینه‌سازی، کنترل لرزه‌ای سازه‌ها، تاب‌آوری لرزه‌ای در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. - برگزار کننده دوره‌های تخصصی در حوزه مهندسی عمران در دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، دانشکده فنی دانشگاه تهران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.

نمایش پروفایل

از این مدرس