قیمت 30,000,000 ریال

اشتراک :
15دیدگاه 484 بازدید

این دوره به کمک انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزار شده است:

دورۀ مبانی زبان برنامه‌نویسی پایتون ویژۀ مهندسان عمران در 70 ساعت برگزار، جلسات آن ضبط شده و پس از ثبت‌نام، به ویدیوهای جلسات، دسترسی خواهید داشت. این دوره با رویکرد جستجو محور (Search-based) و بیان مفاهیم بر اساس مثال‌های متعدد بوده و سعی شده است که تدریس از اصول برنامه‌نویسی و مبانی آن، شروع و پس از بیان مفاهیم کلی، به سراغ علل انتخاب زبان برنامه‌نویسی پایتون برویم. پس از این مرحله، به سراغ مفاهیم بنیادین پایتون رفته و به جرات، تقریباً تمامی جزئیات آن، پوشش داده شده است. پس از بیان تمامی مفاهیم پایتون، به سراغ مفاهیم اساسی دیگری از جمله کار با اکسل از طریق پایتون، بیان مفاهیم عبارات قاعده‌مند (Regex)، رفته‌ایم که مخاطب، سطح بالاتری نسبت به مفاهیم را هم بیاموزد. همچنین به موارد زیر نیز پرداخته شده است:

  • مبانی هوش مصنوعی، داده‌کاوی و یادگیری ماشین و بررسی این حوزه در مهندسی عمران.
  • بررسی اجمالی کتابخانه‌های کاربردی پایتون در مهندسی عمران.
  • مبانی طراحی میراگر (Damper) بر اساس ASCE 07 و پیاده سازی آن در پایتون.
  • مبانی تحلیل پوش اور و پیاده سازی آن در پایتون.
  • مبانی تحلیل IDA و پیاده سازی آن در پایتون.
  • مبانی نرم‌افزار اپنسیس.

این دوره حاصل مطالعه و مشاهدۀ بیش از 90 دورۀ دیگر است و این اطمینان به مخاطب داده می‌شود که کمتر مفهومی با این حجم از جزئیات در دورۀ مشابه دیگری، بیان شده است. در تک به تک جلسات، حجم مطالب و مثال‌های زیادی وجود دارد که نیاز به یادداشت برداری از آن‌ها می‌باشد.

اساسی‌ترین اصل در یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون، تمرین و تکرار است. در این دوره، پیش‌نیازها برای شروع کدنویسی به‌صورت حرفه‌ای نیز فراهم آورده شده است و بلافاصله پس از اتمام این دوره، می‌توانید کتابخانه‌های مورد نیاز خود را بر حسب نیاز، نصب و از آن‌ها استفاده نمایید. همچنین به موارد زیر نیز، دسترسی پیدا خواهید کرد:

  • دسترسی به جزوۀ 350 صفحه‌‌ای آموزش زبان برنامه‌نویسی پایتون.
  • دسترسی به جزوۀ 90 صفحه‌ای پردازش سیگنال با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون
  • دسترسی به جزوۀ 162 صفحه‌ای آموزش کتابخانۀ openseespy (اپنسیس در پایتون).

این دوره دارای پشتیبانی و جلسات رفع اشکال است و پس از ثبت‌نام در گروه مربوطه در تلگرام، عضو خواهید شد.

دورۀ دیگری نیز به اسم دورۀ بررسی تخصصی کتابخانه‌های  matplotlib(جهت مصور سازی)، numpy و pandas (جهت انجام محاسبات عددی) و sympy (جهت حل معادلات دیفرانسیل) در پایتون قرار داده شده است که به‌صورت جداگانه به این کتابخانه‌های پرکاربرد می‌پردازد که پس از اتمام این دوره و در صورت نیاز، می‌توانید آن دوره را نیز تهیه بفرمایید. این کتابخانه‌ها درب ورود به دنیای برنامه‌نویسی در پایتون هستند و توصیه می‌شود که حتی اگر آن دوره را تهیه نفرمودید، حتماً این کتابخانه‌ها را به‌صورت شخصی، مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و مطمئن شوید که تسلط نسبی روی آن‌ها پیدا کرده‌اید.

در حال حاضر، 113 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند که نظرات آن‌ها از طریق کانال تلگرام نظرات دوره‌ها به آدرس زیر، قابل مشاهده است:

https://t.me/Comments_on_Courses

در صورت تمایل به ثبت‌نام در این دوره می‌توانید از طریق شمارۀ حساب زیر، اقدام به ثبت‌نام در دوره نمایید:

6037

9974

7985

3039

بانک ملی، علیرضا مقدم نژاد

لطفاً پس از واریز وجه، نام، نام خانوادگی، کد ملی، شمارۀ تماس و رسید واریزی خود را در تلگرام به شمارۀ زیر ارسال نمایید.

علیرضا مقدم‌نژاد (09029206682)

نمونه‌هایی از جلسات دورۀ مبانی زبان برنامه‌نویسی پایتون ویژۀ مهندسان عمران

نمونۀ شمارۀ 1دانلود
نمونۀ شمارۀ 2دانلود
نمونۀ شمارۀ 5دانلود
نمونۀ شمارۀ 6دانلود

بخشی از نظرات دانش پذیران دورۀ مبانی زبان برنامه‌نویسی پایتون ویژه مهندسان عمران:

زبان: فارسی
70 ساعت
دوره مبانی زبان برنامه‌نویسی پایتون ویژه مهندسان عمران
مقدماتی تا پیشرفته
سرتیفیکیت رسمی از طرف دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پس از انجام آزمون)

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 15 رای
30,000,000 ریال
15 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
15
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

15 دیدگاه برای دوره مبانی زبان برنامه‌نویسی پایتون ویژه مهندسان عمران

  1. mohammad
    پاسخ
  2. mostafaschool12

    دوره ای بسیار جامع و کامل و پوشش صفر تا صد تمامی مباحث

    پاسخ
  3. شهناز اکبرآبادی

    با عرض سلام
    من در دوره آموزش مقدماتی پایتون که توسط مهندس مقدم نژاد برگزار شد شرکت کردم و ایشون مطالب را خیلی عالی و قابل فهم توضیح دادند. مطالب رو طوری بیان کردند که در رشته عمران کاربردی تر هستند. در طول دوره تمرینات اضافه هم برای ما ارسال کردند و مهم تر اینکه سوالات رو پاسخگو بودند و امتحان در پایان دوره برای دریافت مدرک داشتیم که خیلی عالی بود…. کل دوره با نظم و مدیریت خوب برگزار شد…بیان شیوای ایشون باعث شد که من واقعا علاقمند به برنامه نویسی شوم . بسیار سپاسگزارم🙏

    پاسخ
  4. علی رضایی

    سلام بعد از شرکت توی دوره های پایتون و ielts و ows که برگذار کردید چند تا فاکتور مهم هست که این دوره ها رو فوق العاده ارزشمند کرده و سطح برگذاری دوره رو تعریف جدید واسش ارائه دادین
    1-تسلط روی موضوع و فن بیان خوب
    2-پرهیز از اضافه گویی فقط برای پر کردن تایم دوره ها
    3-ارائه منظم جلسات و سرعت بالا
    4-ارائه جزوات و مطالب مازاد علاوه برسرفصل دوره ها
    5-نداشتن پلیر خاص و قفل چندین مدل که مدام عوض بشه و مخاطب رو پشیمون کنه از شرکت تو دوره

    پاسخ
  5. عارفه سقایی فر

    سلام، من در دوره آموزشی مقدماتی پایتون شرکت کردم، اگر بخوام در یک جمله این دوره رو توصیف کنم، می تونم بگم: عالی و کم نظیر بود.

    پاسخ
  6. آرمان سلیمانی

    با سلام
    من در دوره آموزش مقدماتی زبان برنامه نویسی پایتون مهندس مقدم نژاد شرکت کردم، بسیار کاربردی و مفید بود.

    پاسخ
  7. ابوالفضل سیدصالحیان

    با عرض سلام من در دوره پایتون که توسط مهندس مقدم نژاد برگزار شد شرکت کردم و جدای اینکه مدرس بر روی مباحث تسلط داشتن بیان روان و ساده ای که در توضیح مطالب داشتن و پیگیری هایی که حتی پس از اتمام دوره برای دانشجویان انجام دادند و حل تمارین که باعث جا افتادن مطالب میشد یکی از ویژگی های بارز این دوره بود ممنون از مهندس مقدم نژاد بابت برگزاری این دوره ی با کیفیت🌹🙏🏻

    پاسخ
  8. alirezaei.eng7

    این دوره بسیار فراتر از مباحث مقدماتی پایتون بود
    سپاس از زحمات شما❤️🤩

    پاسخ
  9. غلامرضا هاشمی

    با عرض سلام و احترام. بنده در دوره آموزش مقدماتی پایتون ویژه مهندسان عمران ، با تدریس جناب آقای مهندس مقدم نژاد شرکت کردم، دوره ای بسیار جامع و کاربردی بود. تسلط جناب مقدم نژاد بسیار عالی و محتوای آموزشی بسیار مفید و با وسواس فراوان تهیه و ارسال گردید. از ایشون بابت زحمات و وقت ارزشمند شان تشکر میکنم.

    پاسخ
  10. فاطمه میردار

    سلام مهندس، خیلی ممنونم بابت زحمات شما
    امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید و ما را از دوره های بی نظیرتون بهره مند کنید🙂 هم اینکه با هزینه های منصفانه و شرایط خوب پرداخت که در نظر میگیرید ما دانشجوهای بدبخت😅 بیشتر انگیزه میگیریم که بتونیم شرکت کنیم.
    واقعا از شما تشکرمندم مهندس🙏🏻

    پاسخ
  11. پوریا بهزاد

    سلام
    من دوره پایتون رو شرکت کردم و کاربردی بود چرا چون صرفا الگوریتم نویسی و این مباحث خشک نبود و خیلی جذاب تر بود مخصوصا بخش کتابخونه گوگل و اکسل ولی یه چیزی که بنظرم کم داشت حل یه پروژه عمرانی حالا هر گرایشی ک مبخواد باشه مثلا تحلیل سازه با پایتون که قشنگ ترش میکرد.

    پاسخ
  12. محمدعلی مومنی

    سلام به همگی
    من در دوره برنامه نویسی پایتون با رویکرد مهندسی عمران با تدریس مهندس مقدم نژاد شرکت کردم اما قبل از اینکه بخوام از کیفیت و تدریس فوق العاده مهندس مقدم‌ نژاد بگم میخوام از شخصیت و انسانیت ایشون بگم.
    همونطور که بارها به خودش گفتم بسیار آدم خوش. قلبی هستن. مثل خیلیا فقط به فکر پول در آوردن به هر قیمتی نیست.
    خوش شانس بودم که باهاشون آشنا شدم. 👏👏

    پاسخ
  13. محمدامین معظمی گودرزی

    سلام من در هر دو دوره کارگاه کتاب خوانی و دوره برنامه نویسی پایتون با رویکرد مهندسی عمران با تدریس جناب مهندس مقدم نژاد شرکت کردم.
    اول اینکه باید بگم در زمینه رشته عمران این امر بسیار کمیاب بود و وجود این آموزش بسیار به شخص بنده که در زمینه مقاله هام و پایان نامم به اون نیاز داشتم بسیار بسیار مفید بود.
    بعد اینکه من برای مقاله هام نیاز داشتم پایتون رو به صورت کاملا حرفه ای یاد بگیرم بخاطر همین از چندین منبع و کارگاه آموزشی به صورت همزمان استفاده کردم و نظراتی که میگم در مقایسه با سایر آموزش هایی بود که دیدم.
    نکته مثبت این آموزش مخصوصا اگر هردو دوره رو شرکت کنید اینه که هم پایتون رو از صفر و به صورت عمومی یاد میگیرید و هم در زمینه بخصوص عمران به توانایی لازم می رسید.
    نکته دیگر نحوه آموزش هست که کلی گویی های بی مورد صورت نگرفته و در زمینه های مخصوص به عمران و به اندازه وارد جزئیات شده.
    داشتن گروه برای هماهنگی و پرسش و پاسخ هم نکته مثبت دیگه اون هست.
    اما نکته ویژه تر انسانیت جناب مهندس هست به این صورت که در آموزش ها حتی اضافه تر از سر فصل ها هم یاد میدن و به حلال بودن پول و شرافت کاری بسیار اهمیت میدن.
    درکل من از آشنایی باهاشون بسیار خوشحال شدم و امیدوارم بتونم تو هر زمینه ای درخدمتشون باشم و محبت هاشونو جبران کنم و براشون آرزوی موفقیت بیشتر می کنم

    پاسخ
  14. فاطمه لشکربلوکی

    سلام مهندس
    اول از همه شما باعث شدید من برنامه نویسی و بشناسم و به برنامه نویسی علاقه مند شم و بیام سمتش..
    من دوره های زیادی درمورد پایتون دیدم و حقیقتا دوره شما کامل تر بود و با اون مهارتی که در شما دیدم ، یاد گرفتم برنامه نویسی یعنی فکر و درگیر کردن و تمرین زیاد ..
    جدا از اینکه خیلی خوب و روان توضیح می‌دادید و تمام تایم کلاس خود مطلب بود و بس..
    و باید بگم بابت دوره ی عالی و کاملتون ممنونم مهندس
    خدا حفظتون کنه 🌹🙏

    پاسخ
  15. یاسمن جعفری

    با سلام و احترام؛
    من هم از دانشجویان دوره آموزش مقدماتی پایتون ویژه مهندسان عمران هستم. بابت تهیه محتوای خوبِ این دوره، مهندس مقدم‌نژاد زحمت بسیار زیادی کشیدند، و تدریسشون هم که مثل همیشه درجه یک بود. من هم به نوبه خودم از ایشون تشکر می‌کنم.

    ساختار تدریس و محتوای مازاد، از این دوره یک کالج کامل و جامع برای مهندسانِ عمرانی ساخته، که دوست دارند زبان پایتون رو کامل، جامع و متناسب با رشته‌ی تحصیلی و کاریشون یاد بگیرند.🥰

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره مدرس
علیرضا مقدم نژاد
علیرضا مقدم نژاد

- فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی زلزله از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. - دستیار آموزشی درس اصول مهندسی زلزله در مقطع کارشناسی و دروس دینامیک سازه‌ها، بهینه‌سازی، کنترل لرزه‌ای سازه‌ها، تاب‌آوری لرزه‌ای در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. - برگزار کننده دوره‌های تخصصی در حوزه مهندسی عمران در دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، دانشکده فنی دانشگاه تهران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.

نمایش پروفایل

از این مدرس